Uvercinka Hamileliğim boyunca alnımda ve burnumda lekenmeler oldu. Cildinde lekelenme olanları uyguladıkları maske veya krem var mı? Çözüm yöntemi bilenler lütfen yazsın 🙏
mlsmrtgl Uvercinka canım onlar ne kullansanda geçmiyor bizim oralarda bebek doğunca annenin yüzünde ki tüm lekele gider hatta o doğum esnası beyaz sıvı var ya onu yüzüne sürenler var
mlsmrtgl Uvercinka ama illa leke kremi kullanacağım diyorsanız sinoz leke kremini tavsiye ederim içeriği doğal
minikgunesim Uvercinka 😓 benimde göz çevremde oluştu kahverengi kahverengi umarım doğumdan sonra gider 🙁 hiçbirşey denemiyorum herkes geçer diyor ama sanmam geçmeyen tanıdığım vardı anlatırdı da şaşırırdım 😬
mlsmrtgl Uvercinka hayır bebekle birlikte gelen Verniks kazeoza denilen sıvı . Bebek doğunca beyazlıklar oluyor ya üzerinde o bebeği koruma kalkanı yüzede faydası oluyor
mikican Uvercinka 16 haftalığım bende de lekeler oluşmaya başladı biolog leke kremi aldım Çevremde herkes onu kullanmış ve çok övdüler. 3 gün oldu kullanalı umarım faydasını görürüm
mlsmrtgl Uvercinka Hiç takma canım hepsi doğumdan sonra geçiyor . Kalıcı değiller arkadaşımın çene kısmı koyu koyu leke doluydu . Hepsi doğum sonrası geçti .