Gazel0606 Bu sabaha özür dileyerek yoğun sarı sümüksü akıntı oldu açılma mı olmuş hastaneye gideyim yardımcı okun ne demek 12 gün oldu serkulaj olalaı
Gzdnz Gazel0606 açılma olsa kanaman olur. Büyük ihtimal enfeksiyondur. Serklajdan sonra benimde enfeksiyonum ve mantarım olmuştu fitil ve antibiyotik ile geçti.. ihmal etmeyin tabi doktora muhakkak danışın. Geçmiş olsun
Gzdnz [bilinmeyen] o sızlama daha sonra kaşıntıya falan çeviriyor lütfen ihmal etmeyin doğrusunu en iyi doktor bilir bir kontrol ettirin.