[bilinmeyen] nişan için çok erken haftanız inşallah değildir. Bende serkülaj oldum 15 gün oldu 16 haftalığım daha. Benim de arada böyle afedersin sümükümsü sarıya yakın akıntım olmuştu bugün kontrolüm vardı doktora söyledim baktı. Koku ve kaşıntı olmadığı sürece korkma akıntı normaldir dedi. Ayrınız sancınız yok ise sorun yoktur diye düşünüyorum ama yoğun o şekilde geldi diyince bir acile gidin isterseniz içiniz rahat etmiş olur