Maviss5521 Canım oğlum var 21 aylık. Bebekken hiç pişip olduğunu bilmem. Ama bi gece altını baglamak için actigimda öyle bir pisik olmuş ki şok olmuştum yavrum acidan kivraniyodu ve birden bire olmuştu. O an aklıma sadece yikamak ve zeytinyağı sürmek geldi. O gece çok araştırdım ve Sabahsi hemen sudocrem aldirdim ve gerçekten 10 numara bi krem. Hemen geçirdi. Ama gerçekten çok kötü bir pisikti. Ben kesinlikle sudocream derim. Içeriği iyi değil falan diyolar ama sürekli kullanilan bir şey değil . Korumak için zeytinyagi sürersin. Eğer piserse o kremi kullanirsin canim