Kızlar 2veta3 haftadır öksürüğüm var boğazım ağrıyor ama grip değilim bisey değilim grip de olmiycam kusura bakmazsaniz balgamim çok var çıkarıyorum birdaha birikiyor artık oturup ağlayasım var burnum falan tıkanıyor benim gibi olan var mı napıcam bal yiyorum pekmez yiyorum ılık su içiyorum sana misin demiyor ya yardim edermisiniz 😐24 haftalık hamileyim doktora da gidemiyorum kızlar yardim ederseniz çok sevinirim ❤🎈