Bende de olmuştu bi kaç kez. İki doktora sordum sürekli gelmiyorsa sorun değil demişti birisi. Diğeri de olabilir açık pembe ve kırmızı değilse sıkıntı değil demişti. Sadece ilişkiye girmekten kaçının bu aralar dedi. Ben hiç ilaç kullanmadım. Yorulduğumda geldiğini farkettim. Ama herkesinki farklı olabilir tabi.