MineKasp Kızlar 36+1 günlük hamileyimm doğumuma çok az kaldı. Enfeksiyon çıkmış idrar yollarımda bebeğime bir zararı olurmu aile hekimi antibiyotik yazmış adı Largopen" kullanan var mı kullanmak sakıncalı mıdır yaşayan varmı aynı durumu?
Babybel MineKasp MineKasp vallahi kullanın hemen kullanın bebeğinize zararlı olsa vermez doktor , ben idrar yolları enfeksiyonu yüzünden bebeğimi erken doğumla kaybettim, idrar yolu enfeksiyonu doğum sancımı tetikledi lütfen kullanın.
Babybel [bilinmeyen] vallahi kullanın bebeğinize zararlı olsa vermez doktor , ben idrar yolları enfeksiyonu yüzünden bebeğimi erken doğumla kaybettim, idrar yolu enfeksiyonu doğum sancımı tetikledi lütfen kullanın.
Babybel [bilinmeyen] [bilinmeyen] vallahi kullanın bebeğinize zararlı olsa vermez doktor , ben idrar yolları enfeksiyonu yüzünden bebeğimi erken doğumla kaybettim, idrar yolu enfeksiyonu doğum sancımı tetikledi lütfen kullanın.
Babybel [bilinmeyen] vallahi kullanın bebeğinize zararlı olsa vermez doktor , ben idrar yolları enfeksiyonu yüzünden bebeğimi erken doğumla kaybettim, idrar yolu enfeksiyonu doğum sancımı tetikledi lütfen kullanın.
Babybel [bilinmeyen] vallahi kullanın hemen kullanın bebeğinize zararlı olsa vermez doktor , ben idrar yolları enfeksiyonu yüzünden bebeğimi erken doğumla kaybettim, idrar yolu enfeksiyonu doğum sancımı tetikledi lütfen kullanın.