MineKasp Kızlar 36+1 günlük hamileyimm doğumuma çok az kaldı. Enfeksiyon çıkmış idrar yollarımda bebeğime bir zararı olurmu aile hekimi antibiyotik yazmış adı Largopen" kullanan var mı kullanmak sakıncalı mıdır yaşayan varmı aynı durumu?
Gzdnz MineKasp largopeni grip oldugumda kullanmıştım doktorum hamile oldugun için anca bunu verebiliyorum demişti herhangi bir zararı olmadı. Çok düşük bir antibiyotik zaten.