NilayKorkmazIlhan Kubis benim normalde 10 ama sezaryen olacağım için 2günüm kaldı🤗 Çok sakindim ama bu gece heycandan uyuyamadım sizde durumlar nasıl 👶🏻👶🏻
Kubis Saol canim normal istiyorum gununu gecirirmi bilmiyorum ama 3 gun kaldi 40 haftayi doldurmak icin
Kubis Rabbim saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin artik beklemek cok zor bebislerimize bi an once kavusalim