Kızlar ben 17.haftadan beri bebeğimi hissediyorum özellikle uzandığımda net bi şekilde hissediyorum ama yaklaşık 2 aydır hastayım 2 haftadır ileri derecede öksüeüyorum doktor artık antibiyotiğe başlattı daha 2 gün oldu ilaçlarımı kullanalı ahenüz etkisini göremedim ama bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum sizce aşırı öksüedüğüm için zarar vermiş olabilirmiyimm 😔