RabiaKaratas Kızlar 19. Haftam bitmek üzere ama hala hiç bir hareket hissetmiyorum bu normal mi? Korkulacak bişey var mı ?
minnakfasulyecim RabiaKaratas Hayır kuzum herkes aynı haftada hissedicek diye bişey yok ama yakında hissedersin inşallah yaklaşmışsın 🥰