Sibelgokhan Her gun ne yemek yapsak diye düşünüyoruz..hanimlar ,akşam menülerini yazın da fikir olsun😊🎀
Blcns Sibelgokhan ay ben cam sildim bu gün hiç yemek hazırlama halim yok 🙄 makarna felan yaparım herhalde
matrushka Hahha şaka gibi ben de dolapta bekleyen ıspanakları kullanim dedim ıspanak yemeği, tarhana çorba, kabaklı yoğurt.
Betulsna [bilinmeyen] Offf Bnde sabahtan beri ne pişirsem diye düşünüyorum 🤦🏻♀️ Eşime soruyorum diyo akışına bırak kalkar yapar bişe yeriz 😂