Edaa76 20 haftayı doldurdum 2 aydan sonra yarin kontrole gidiyorum artık çok merak ediyorum bebeğimi cinsiyeti de öğrenicez bu ara da yarın olsun bir an önce 😍🤰🏾
Emossehmus Edaa76 masallah iyi dayanmissin bnmki 8 haftalik 13 haftayi bekliorum cinsiyet icin meraklaa sabrina hayran kaldim acikcasi😃😃😚
58_edaygmr_58 Edaa76 nasıl beklediniz 2 ay bana kalsa 2 haftada bir giderim bu ay memlekete gideceğim için 1 ay 1 hafta olucak onda bile sabırsızım İhmal etmeyin kontrolleri adaşım 😂😂
ElifNilMom Edaa76 ahahaha iyi dayanmışsın tebrik ederim ben bir hafta geçmeden başlıyorum yine eşime gidelim gidelim demeye iki hafta bir buçuk hafta arayla gidiyorum 😂
Imfromlastnight Edaa76 ohh ne güzel. Benimde 1 ay oldu bir ay daha bekleyeceğim sanırım. Hastanemde çok virüslü hasta varmış göze alamıyoruz. Cinsiyet diye öleceğim☺️
Edaa76 Kaderag valla normalde çok sabırsız bir insanımdır ama bu korona yüzünden dışarı çıkmak gelmiyordu içimden 🤷🏽♀️AMa artık dayanamıyorum bütün tedbirlerimi alıp gidicem😅
Edaa76 Emossehmus bende kendime hayret ettim normalde çok sabırsızımdır ama bekledim gitmedim artk dayananamdm yarın gidiyorum heyecanlıyım 🤣
Gulcannp Edaa76 bence virüsün etkisi var öğrensek ne olcak birşey alamıyoruz gidemiyoruz vs heyecanımızı yaşayamadık doğru düzgün
Sibelgokhan 2 ay nasıl beklediniz, benimde yarın kontrolum var ve en son 2 hafta önce gitmeeme ragmen yarini iple cekiyorum