27ozge27 Yavaş yavaş besleniyo diye biliyorum depoları kullanıyodu ilk önceleri.. kontrole gidiyor musunuz hiç? Bende 10+1 oldum
Sweetie 10+6 yım bende 2 Li taramaya gitcem kontrole doktorum herhangi bir sıkıntı olmadıkça gelme dedi sizler gidiyor musunuz
FundaE Sweetie 10+3 teyim haftaya doktor kontrolum var 2li test yapilacak. Doktor kontrolum 2 hafta da bir oluyordu. Suan 3 haftaya cikti. Bu testten sonra da sorun cikmazsa ayda bir giderim kontrole