Benim ilk hamileliğimde sadece karnım büyümüştü. Bu ikinci benim de kalça ve basenlere çok kilo oturdu. Ama şunu söyleyebilirim, lohusalıktan sonra emzirmek nasip olursa ve yediklerimize biraz dikkat edersek, emzirerek çok güzel kilo veriliyor. Süt olsun diye her şeyi yemek gerekmiyor çok sıvı tüketmek gerekiyor. Süt yapan çaylar oluyor onları içmekte faydalı. Yani biraz sabredip vereceğiz bu kiloları inşâAllah 🙂