Akduygu Haftadayım hastaneye yattım bir ton antibiyotik verdiler. Şimdide evde içiyorum . Bebeğe zarar verir diyede korkuyorum ama mecburum başka bir çözüm yolu yok.. Sıkma canını bizim sağlıklı olmamız gerek