DenizadanTalay Şükürler olsun dün akşam 11 gibi nişan geldi ağlarım vardı belımde adet agrısı gibi tatlı tatlı sabaha kadar surdu dakıka tutuyoruz 6 dk bir oluyor beklıylruz 🙏🏻 Dua edin hepimiz saglıcakla yavrularımızı alalım
Aysee DenizadanTalay ayy hadi bi nefeste inşallah 🙂 Sağlıkla kucağına alırsın inşallah bize de dua et şancı çekerken 🤗
Ayseyilmaz85 DenizadanTalay sağlıkla sıhhatle hayırlısı ile al bebeğini kucağına canım inşallahhhh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻💓🙆🏻♀️
DenizadanTalay Kızlar sancılar gözükmüyor acıklıgım 1,5 cm de kaldı 12 saatir napmam gerekıyor bılmıyorjm 40+5 oldum
Prensesss DenizadanTalay sancın gözükmüyorsa yoktur merdiven inip cıkmak çömelme hareketi yapmak ılık su dolu küvete yatmak baya etki ediyor Rabbim bir avazda kurtarsın
pamuksekerinannesi DenizadanTalay Canımmm sağlıkla doğsun suni sancı vermiyor mu doktor? Verilmesi lazım mı onu da bilmiyorum 41i bekliyordur belki doktorun
BaharYlmaz DenizadanTalay yürü bol bol ılık duş ve pilates topu varsa hastanede ebe de yönlendiriyormuş
DenizadanTalay Kızlar sımdı evde cektım cektım 5 dak ınsede bekledım artık suyum geldı doktora geldık korkuyorum cok dua edın sımdıden Allah razı olsun