Kızlar selam, ben 15+3 haftalık hamileyim fakat yemek yedikten sonra çok rahatsız hissediyorum kendimi, ben akşam en geç 7-8 gibi yemek yiyorum yada akşam üzeri 6 gibi ertesi gün öğlen 2 ye kadar uyuyorum sonra öğlen 3’e doğru kahvaltı yapıyorum bana kalsa hiç yemek bile yemek istemem ama mecburiyet işte 😞 sizce bebeğimin durumu nasıldır kötülük mü yapıyorum ona