Tubad Bilemiyorum,zaten 20 haftalığım önümüzde ki ay detaylıya giricem ekstra testi yaptırmayı gerek duymuyorum şu an için.Kaldı ki kedi benim bile değil ablamın,gittiğimde çok seviyorum içli dışlıyız.Sadece gaytasından bulaştığınıda biliyorum.Ama aşılar tam değil diye acaba dedim.Olacağı varsa elbet olur tabi ama tedbirli olmak gerekir.Hiç endişem yoktu ama bu posttan sonra insan korkmuyor değil.Ne diyelim kimse karşılaşmasın hiç inşallah🙏🏻