Ozan_esra Kanımda toxoplazma enfeksiyonu çıktığı icin gebeliğimi sonlandırmayı söyledi doktorum bilgisi olan var mı 😭😭😭😭😭
Alyaa Ozan_esra canım banada cmv ıgm enfeksiyonu var dediler banada aynısını söylediler ben üniversiteye gittim orda baktı 2 3ay öncesinde geçirmişim bebeğe bi zararı Yok dedi
Seyo Alyaa bana da cmv igm gecirmissin amniosentez yapmak gerekli dedi.evidita ile gebelik oncesi gecirmis olabilirsin dediler.kac haftaliksiniz bilmiyorum ama ben de kan akim problemi oldu 30 haftaligim.
Kadze Kedi dışkısı yada çiğ etle falza mı uğraştınız gebelikte bebeğe zarar verdiği için sonlandırmak istiyor doktorlar ama yine de baska bir kadın doguma gidip testi tekrarla emin olarak adım at tek doktoröa karar verme ama sonlandırılması gerekiyorsa da sakinliğini koruman lazım bebekte sağırlık körlük zeka gelişimini durdurma gibi etkileri var ama hemen paniğe de kapılma baska bir doktorla durumu teyit et böyle vakalarla cok karşılaşılıyor acele kürtaja girme
Zeyneptoprak 7 haftalıksın henüz daha önceden bağışıklıktan dolayı vardır bencede tek bi dr la yetinme
Ngulsnzdik Ozan_esra cnm bendede pozitifti ama ben daha once geçirmişim suanda gecirmiyorm.. doktor bu daha iyi en azndan gebelikte geçirmezsin dedi.. ama bir yakinim suan 4 aylik geciriyor tedavi vermis doktor gebeligi devam ediyor bir skntı yok
Ladess Bende de pozitif çıktı avidite testi yapıldı %79çıktı dr daha önce geçirilmiş korkma dedi ,ilk başta brbde günlercepanik oldum ama şuan rahatladjm ,önemli ılan şuan geçiriyor olmaman ,eskisinden korkma ,bende tekrarlatıcam testi dr öyle söyledi
Obsesifk İyi bir doktora git uzmana ohun daha bi sürü testleri var onları yaptır kesinleşsin ona göre emin ol
Aycann Bildiğim kadarıyla şuan veya öncesi olarak iki test yapılmalı eğer öncesinde geçirmişseniz herhangi. Bir problem olmaz. Şuan geçiriyorsanızda bebeğe geçip geçmediğine bakıp ona göre ilaç tedavisi uygulanıyor diye biliyorum. Başka doktorlara da gidin ilaç tedavisi var ve hamileliğin ilk zamanlarında bebeğe geçmemiş olma olasılığı çok yüksek oluyor embriyo çok küçük olduğu için .
Ozan_esra Sata göre 7 dedi doktorum ama daha minik dedi bu gün 4 5 haftalık dedi ultrason resmî verdi kalbi atmaya başlamış dedi avidite testi istedi sonuç bi haftaya çıkacak 😭 doktorum da öyle dedi önce varsa ise problem yok dedi o testte belli olur dedi
Zeyneptoprak Ozan_esra sen sıkma canını içini ferah tut yeşilliklerini güzel yıka toprakla falan çok uğraşma özellikle sokak kedisi , çiğ ete dokunma benim evde köpeğim olmasına rağmen benim bağışıklığım yokmuş toksoplazmaya 7 haftadır kediyle kedi dışkısıyla falan çok uğraşmadıysan öncesinde vardır muhtemelen
Alyaa Ozan_esra canım bende öğrendiğimde 4haftalıktı ben profesöre gittim çocuk daha küçük muhtemelen önceden geçirmişsin deri ama bir test yapalım dedi ona göre konuşuruz dedı dediği gibidir oldu önceden geçirmişsin bi soru. Yok dedi
Gozde45 Ozan_esra aynı sorun bende de var hamileyken gecirmissin denildi ama bebeğe gectimi bilmiyoruz ilaç başladı doktorum Su anda 13 haftaligim
Nurayy28 Zeyneptoprak bu nasil oluyor nasil anlaşıliyor ilk defa duydum şaşırdım virus gibi birseymi 😊
Ozan_esra Kediyle toprakla hiç alakam olmadı . Ama bıhter denen doktor direk sonşandırmamız lazım diyince yıkıldım gerçekten bi test daha varmış işte avidite buna bakmadan nasıl söyledi ve öyle kötü seyler söyledi ki zihinsel engelli kör va vs direk ağlattı 😭 dua edin bol bol lütfen kızlar bi haftaya çıkacak sonuç pazartesi başka doktora yeniden gideceğim allahım korktuğuma uğratmasın o resmini verdiğinde o kalp atışı atıyor deşiğinde dünyalar benim oldu 😭😭
Zeyneptoprak Nurayy28 virüs gibi birşey genelde kedilerde bulunur kedi dışkısı toprağa değince topraktada bulunuyo o yüzden sebze meyveye dikkat etmek lazım