[bilinmeyen] bizde bugün 22 haftalık olduk 20 Ağustos görünüyor doğum ince uzun kollu yeni doğan takımlar aldım içinede askılı çıtçıtlı body eğer eğer bebeğim biraz toparlar çekilmicek sucak olursa alırım 2 3 tane yarım kollu takım yine zaten omdan sonra Eylül geliyor bebişler bizim gibi değiller üşürler o yüzden hep uzun kollu alıyorum Ağustos sonu olduğu için