Baharerogluu Sen ve bebeğin iyi olda sezeryan yada normal doğum önemli değil lütfen sezeryan öcüymüş gibi düşünme 😬 Ondada anne oluyorsun normal doğumdada.Bebek çıksında sağlıkla.Diyetisyene yönlendirir 2 hafta diyet verir en son çare insülin.Çoğu tanıdığım 2 haftada düşürdü genelik şekerini diyetle.Yediğine içtiğine dikkat et önemli olan o.