Bebeğim 32 gunluk dün gece çok ağladı sancilaniyor sürekli karnından sesler geliyor dogdugundan belli ishal doktora götürdük ishal icin ve gaz için anne sütünden dolayı bağırsakları alışık değil dedi damla verdi sab simplex diye onu kullandığım gün çok güzel gaz çıkardı şimdi de kullandım hiç bi faydası olmadı masaj yapıyorum sancisi her zaman egzersiz yaptırıyorum bide dün karin bölgesini elletmedi elledigim zaman ağlıyordu ilk anneligim ve bazen ne yapacağımı bilmiyorum bilinçli annelerden öneri ve yardımlarını bekliyorum 🙁🙁🙁