Valla kızlar ben baştan beri şehir hastanesine gidiyordum ayrıntılık için gün vermişti doktor gittim eşini içeri bile almadılar kimsecikler çok eşim otoparkta bekledi girişte okadar önlem var ki ve ayrintilida doktor bayandı okadar güzel ilgilendi kalbine kadar dinletti resmini verdi herşeyimiz gayet güzel çıkmıştı cook memnun kaldım korkarak gittim hastaneye ama aşırı önlem alınmış cidden doğumu bile orda düşünüyorum tertemiz gayet güzel gidebilirsin bence rabbim genişlerimizi korusun sağlıkla sihhatle almamızı nasip.eder inş rabbim🥰🤲