Arkadaşlar dun ikindi sıraları tuvalete girdim eğildiğim an karnımın sol tarafında ciddi bir acı hissettim. Kalkıp içeri geçtiğimde ağrı belime sırtıma ve bacağıma vurdu yarım saat Bi sure acı hissettim gece 10da karnımda ki acıyla acile geldim serum takıldı nst bağlandım falan sürekli her başlandığımda sancım cıktı. Rahım agzı kapalı olmasına rağmen doktor hanım serum dan sonra toparlarım zannetti ama nafile 😑 yatış verdi ve şuan hastanedeyim ciğer geliştirici iğne vurdular canım çok sıkkın bana dua edin. 😧😨😩