anneadayi_ Biraz erken gibi geliyo ama doktorum beklemek istemedi şuan 39+0 iz ve hiç bı belirti yok , suni alanlar kaçıncı haftalarda aldılar acaba 🙏
Busbusvehashas anneadayi_ cumartesi 40+1 de alacağım ben de. Daha uzatmak istemezdim bebeğin kaka yapmasından çok korkuyorum çünkü
Zehram 40+4 de doğum yaptım ben normal kendi sancım ile ama dikkat et bebek kilo almasin çok benim gibi olma
anneadayi_ Busbusvehashas 42 ye kadar bekleyenleri görünce eroenngibi geldi ama doktorum 40+1 de suni vericem diyince kabul ettim o daha iyi bilir sonuçta ,bende kaka yapmasından ve sezeryana dönmesinden korktum biraz
Zehram Busbusvehashas yani sürekli kontrol altında olmak iyidir bu durumda ama ilk bebekler genelde kırk haftayı geçiyor
Meyrus33 Benim şu an 38+1 3Cm açıklık çıktı bugün yarın yatış yapalım suni sancı ile doğur 4te epidural takarız dedi doktor, ne diyorsunuz?
Nihalbasoglu Meyrus33 açıklığın varsa bekle ben sancı çektim fakat açılmam olmadı epidural de takılamadı bu yüzden sezaryen olmak zorunda kaldım o kadar olsaydı beklerdim
Nihalbasoglu Meyrus33 açıklığın varsa bekle ben sancı çektim fakat açılmam olmadı epidural de takılamadı bu yüzden sezaryen olmak zorunda kaldım o kadar olsaydı beklerdim