Merhaba canlarım bi kaç gün önce sizlere danışmıştım ayrıntılı ultrasona gidip gitmemeyi dün gittim başıma gelenleri sizinle paylaşmak istedim. Ben Sivas’ta yaşıyorum 20+1 haftalığız ve numunede Gökçen Ege hanıma muayene oluyorum.Dün bebek aşağıya baskı yapmaya başladı bizde önlemlerimizi alıp acile gittik tesadüfen doktorum vardı ben sorunlarımı ilk ebeler sordu insanlıktan hiçbiri nasibini almamış😠 dr geldi beni görünce tanıdı hemen çünkü gebeliklerim sıkıntılıydı ve bundada erken doğum riskim var o yüzden hemen muayene aldı çok şükür bebek sağlıklı ama normalde yatar pozisyonda olması lazımken bizimki rahim ağzına ayaklarını dayamış o yüzden çıkacakmış gibi hissediyormuşum.doktor ayrıntılı ultrasona girmemi istedi ona göre iğneye başlıycaz doğumu olabildiğince ertelemek oda bi üniversite hastanesinde çekiliyor bide özellerde yapılıyor. Bizde hemen üniversiteye gittik kayıt yaptırdık aldığımız kağıtla ultrasona gittik içeri verdik geri getirdiler dr kabul etmedi diye ben sinirimden ağlıyorum aciliyet olduğunu ama kimsenin umrunda değil radyoloji doktorunun insiyatifine kalmış bizim gibi kaç insanı çevirdiler çok şükür tesadüfen eşimin kuzeni rastladı onun tanıdıkları varmış o vesileyle çekildik çok şükür iyi çıktı bi rahim agzında sıkıntı var iğneye hemen başlayın dediler bebeğim yine bacaklarını kapatmıştı ama baya uğraşlar sonucunda poposunu döndü dr testis göremedim %99 kız dedi ama değişirmi bilemedim 🤲🏼🤗 2 prens emanet eden Rabbim bide prensesle lutüflandırdı bizi 🤲🏼❤️