Burcin_bozkurt Arkadaşlar yarın doğumum var sezaryan ama Cumartesi ve pazar sokağa çıkma yasağı geldiği için sizce hafta içine mi alırlar yoksa yaparlar mı ameliyatı ?
Ltbumt Burcin_bozkurt doktorunu bir ara istersen …burda ne söylesek hissiyat ötesinin önüne geçmez …gerçi durumunla alakalı aciliyeti varsa her durumda alacaktır ama yoksa haftaya bırakır ki durduğu kadar dursun zaten
Meleks32 Burcin_bozkurt sağlık sektörü yasaktan muaf benim de randevum var hastaneye sordum açığız sıkıntı yok sizde hastane işi olduğu için çıkabilirsiniz ama yine de 155 arayıp sorun bir dediler eğer kesin emin olmak isterseniz dediler