Bence çok fazla böyle yapmamalısınız hepimiz korkuyoruz ama en fazla 1 ay sonra kontrole gidilmeli .bende en son 24 haftalıkken gittim şimdi yarın 28+5 iken gidip kontrolümü olcam gitmesem diyorum eşime 30 olunca gideyim diyorum çevrem 1 ay oldu gitmelisin diyor .burda uzun süre gitmeyip bebişi kaybedenlerin yazısını okuduk o yüzden korkudan gidicem