kızlar 36+2 ken sancılarım oldu hastaneye gittik 5cm açıklık var dendi eve yolladılar suanda 36+5 oldum sancı vs yok akıntılarım fazla arada hafif sancılar giriyo doktolar lar hem özel hem devlet dogum başladı dedi ama suanda dogum belirtisi yok sizce ne yapmalıyım beklemem sıkıntı olur mu yoksa özel hastanede sezeryan mı talep etmeliyim?