Ben 17.haftada hissetmeye başlamıştım. Ama artık hissedebilirim deyip büyük bir özenle sırt üstü yatıp ellerimi kasıklarıma yakın koymuştum. 15-20 dk sonra bir kaç kıpırdanma oldu.
Şimdi 32.haftadayım. Baya hareketli bir bebek. Sanırım ondan biraz erken hissettim. Forumda gördüğüm kadarıyla genelde 20den sonra hissediyorlar.