Sdaakll Normalde 28+0 haftaligim ama bugun kontrole gittigimde 30+0 haftalikmis gelisimi 10 gun onden gidiyor yani kilosuda 1.450 fazlaymış 🙊 Öndeymiş yani normal sartlara gore tombiş olucak kızım herhalde🥰 benim gibi bebisi onde giden anneler var mı? ☺️
Funda_karabas Suan 32 haftalığım ultrasonda 33 haftalik görünüyorum tombis bi kizimiz olucak heralde 😂❤