Merhaba arkadaşlar, ikili test sonucunda kan değerlerinde down sendromu olma riski çıktı fakat doktorum bu sonuçlar kesin değil kesinleştirmek için karnından sıvı alınıp bakılması lazım dedi ama bu işlemde de 200 gebelikten birinde düşük riski olduğunu söyledi. Aranızda böyle bi durumla karşılaşan var mı ve ne yaptınız nasıl bir yol izlediniz? Biz o işlemi şuan için yaptırmama ve daha önce gittiğimiz başka bir doktora da görünmeye ve testi başka hastanede tekrar yaptırmaya karar verdik. İnşallah gönlümüzü ferahlatan sonuçlarla karşılaşırız.