[bilinmeyen] yaa evet doktorda aslinda dediki siyah kan gelir oda icinde biriken kan normal.korkma kahverengi lekelenmeden korkma kirmizi kan olmadigi surece demisti bide ysnlis anlamazsan doktor vc haric yat dinlen dedi 1 haftadir yatiyorum surekli acaba banyo yapmakta bi sakimca olurmuki