Uykuclimon Kızlar demin lavobaya gittim normal idrar yaptım aradan 5 dakika geçti tekrar sıkıştım gene gititm ciş gibi az geldi bebegin kafası aşşada baskımı yapıo acaba diyorum yoksa sumu