Bende geçirdim ama ilaç kullanmamazlık yapmadım çok felaket bir agrıydı böbreklerime vurdu acısından ağlıyordum resmen Dr 2 tane suda çözülen ilaç verdi monurol adında ve bol bol su içmek gerekiyor dedi çok şükür atlattım su alışkanlığını hala edinemedim maalesef oldum olası bol su içebilen birisi olamadım 😔