Neshuldem Sevoeco25 yumurtlama bu canım. Dört gün değerlendir. Yarında bak çatlamış mı? Bol şans umarım tutar. T c kadar veya daha koyu ise yumurtlama dır. 😀
meliccccc Sevoeco25 olsun canim yarinda yap siliklestiyse catlamistir bugunden itibaren 4 gun iliski olsun… pozitif haberleride yazman nasip olur insallah🤰🤲
Meerryy https://imgyukle.com/i/QBRefQ https://imgyukle.com/i/QBRWzs kızlar bakar mısınız diğer günlere göre koyu ne dersiniz yoksa ovülasyona devam mı etmeliyim daha?
Sevoeco25 Meerryy balim sen devam et dün benimkisi senin gibiydi bugün kopkoyu oldu ama bugünü de değerlendir yarin yumrtlarsin
Sevoeco25 Meerryy rica ederim kuzum hadi hayırlısı bide bulabiliyosan büyük tuzlar varya kaya gibi ondan az al suda kaynat bir türben de sar kaşığının üstüne koy 5 gün yap yumurtanın çatlaması ve bebeğin tutunmasini sağliyomus