Ayay Iyi akşamlar hanımlar 30 nisanda sezeryan doğum yapacağım annem ve Kayinvalidem virüs için risk grubunda oldukları için onları çağıramam ilk doğumum ve sezeryan sizce eşimle bu sureci atlatabilir miyiz? Cabuk toparlanmak icin bir öneriniz var mı?
Seda5892 Ayay rabbşm sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ağrın çok olsa bile hep yürü canım ne kadar çık yürürsen o kadar çabuk toparlanırsın. Bitter çikolata ve nescafeyi de ihmal etme 😊