Herkese merhaba öncelikle Ben normal doğum yaptıysam bütün herkes normal doğum yapar 😊 benim doğum yaptığımı öğrenen eş dost akrabam hepsi çok şaşırmış ve benden asla böyle bişey beklemiyorlardi ki bende beklemiyordum neyse öncelikle 9 Nisan kahverengi akntim oldu çok az ve ben pek ciddiye almadım uyudum ertesi gün uyandığımda baktım ki devam ediyor ve ara ara çok az sancım da oluyordu ve öğlen 1 gibi doktoruma yazdım gel bakalım dedi ve bende Akşam 8 gibi anca gidebildim sancimda artmıştı nst ye bağladılar sancım çıktı ve 2 cm açılma vardı yatış verdi doktorum serum taktı ama pek bir faydasını görmedim 😟 gece 1 gibi ebe geldi ve sancın normal akıntı da yoğun değil eve git sancin 5 dk bir oldu mu gel dedi ve biz eve gittik herşey o an başladı sancılarım arttı 10 dk bir gelmeye başladı ve her sancida kustum sonra 5 dk düştü sonra 2 dk 😰 saat 5 gibi hastanye gittik ve 7 cm açılmam olmuştu ben şok odaya aldılar nst bağladılar ondan sonrasi çok fenaydı hareket edemiyordum annemin elini ısırmışım bir kaç kez yazık annemm😀😔hep açıkligma bakıyorlardı ve en son baktığında tamam dedi gidiyoruz 😊 doğumhanye gittik suyumu batlatilar ve doktorum geldi hadi güzelim başlıyoruz dedi ve 5 ıkınmayla 8 :45 😊2700 gram doğan Alparslan’nim Dünya geldi doğumum 1saat sürdü erken doğum olduğu için hemen alıp götürdüler dikişlerim atıldı kaç tane olduğunu bilmiyorum ama o an da canım yandı biraz 😰 odaya aldılar beni 1 saat sonra bebeğim geldi solunumu iyi olduğu için küveze almadılar bu da benim hikayem düzgün yazmamış olabilir çünkü arda alt değiştirme ve emzirme oldu 😉
Size tavsiyem sancilarnizi evde çekin ve hiç korkmayin herşey bir anda gelişiyor ve bitiyor Doktor seçimi de gerçekten çok önemli ben doktorumdan çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim çok ama çok iyi biri inşallah sizlerde sağlıklı bir şekilde bebeğinizi alırsınız kucağıniza 🙏🏻🥰😍