pelu Fulya93 benimde 6. haftada başladı,hergün çıkardım hatta günde 4 defa çıkarıyordum,çok zor bi süreçti,16.haftada geçti…ekstra bişey yapmadım,bu konuda yardımcı olamıyorum size ama az yiyin ve sık yiyin,mideyi yormamanız lazım…sabredin:)
AyaYlmazYldrm Fulya93 bu knu hakkinda blkide 1000 tane baslik acilmistir gecmisi kurcala daha iyi fikirlervalirsn
Pinarx07 Fulya93 yapacak malesef birsey yok o mide bulanacak benimde oyleydi prilam kullandim ben suan 19 haftaligik 16 gibi falan geçmisti benim bulantilarim ara ara hala yanmalar mide sorunlari oluyor ilac kullanabilirsin doktoruna danisarak gerçekten çok zordu insallah seninde geçer 🙂