Kızlar sabahtan beri ishal olmuşum ve karnımın üst tarafları felaket agrıyor sırt üstü yatıyorum yok yan yatıyorum yok 19+2 haftalık hamileyim su an bile uyuyamıyorum benim gibi olan var mı korkmalı mıyım doktor randevuma daha dün gittim hiç birşeyim yoktu bebeğimde gayet iyiymiş ama sabah çok kötü oldum 😞