Ben hamileliğimi orda öğrenmiştim ne yenmeli ne yenmemeli tek tek ayrıntılı anlatıp bebek bile kucaklama diyen bi bayan doktor vardı. Adını bilmiyorum ama zayıf orta yaşlardaydı galiba. Taşındık ordan gitmedim bidaha onun üzerine okadar detaylı öneride bulunan doktora denk gelemedim. Muayne ücreti geçen kasımda 40 liraydı bide