Fatma Seyma-1410 doktor bana da ilaç verebilirim dedi ama ilaç içmek istemiyorum şuan zaten iki tane ilaç kullanıyorum her ne kadar bebeğe etkisi yok deselerde içmek istemiyorum 😏
Seyma-1410 Fatma aynen doğru söylüyosun bende pek istemiyorum aslında. Bide bulantı yüzünden çok serumlu tedavi gördüm korkuyorum artık ilaç filan istemiyorum
Fatma Seyma-1410 aynen canım bana soğuk süt iyi geliyor ama soda beyaz leblebi ve yeşil mercimeğin de iyi geldiğini duydum
HazelBaskal Vallahi benimkine hic biri fayda etmedi en sonunda rennie duo yazdi doktorum o geciriyor sadece🙄
Meryemce Seyma-1410 Kucukmus canim ama yine doktora soyle gaviscon birebir benimde 24 haftalik geceleri uyuyamiyodum bu iyi geldi cok sukur
Seyma-1410 Meryemce evet küçük. Çok erken başladı herşey bizde. Çok ilaç kullandım ilaç istemiyorum aslinda
Meryemce Seyma-1410 evet ya cok iyi bisey degil ilac kullanmak ama mecburuz vitamin kansizlik mecbur iciyoruz
Meryemce Seyma-1410 evet Allah yardimcimiz olsun simdi daha iyi anliyo insan anne degerini annemizinde neler yasadigini
NeslihanPiaAbac Seyma-1410 aynen bende daha şimdiden yardımsız yerimden kalkamaz olum belim tutuluyor🙁((