Seyma-1410 ben 3 doktor gördüm ilk doktorumda talihsizlik yaşadım keşke hiç gitmeseydim dediğim bir doktor oldu. ikinci doktorun sgk anlaşması olmadığı için ve gereksiz tahlil isteyip duruyorduondan da vazgeçtim ve sonunda emre bey i buldum ve keşke ilk başta arayıp onu bulsaymışım boşuna vakit kaybetmişim dedim.