ktnzehra49 Syma95 benim 38+1 dün gittiğimde 3100 gr dedi doktor haftasıyla uyumlu gayet iyi ilerliyo dedi
Haticebulent Syma95 37+2 iken 3200 gram 51 cm demisti doktorum şuan 38+5 haftalik gebeyim hic bilmiyorum be kadar olmus benim minik oglan🤰😊
rabnaz6822 Syma95 sizlerinkini okuyunca sorun bende mi düşündüm 😦ben 34.haftada gittiğimde 3050 gr 48 cmdi🙄
Sena_derin Syma95 hayırlısıyla gelir inşallah 🙏🏼 Belin nasıl canım ? Benim belim akşamdan beri çok sızlıyo 🙄 arada da aşağı bi baskı yapıo çıktı sanıyorum 🤪
Syma95 Sena_derin belimde bı sorun yokta benimde arada baskı hissi oluyor yürürken felan özellikle 😃 ama doğumla ilgili hiç bi belirti yok gibi suanlik
Sena_derin SevtapAkbulut evet canım 2.bebek hem çatım dar, hem de ilk kızımda da bunda da böbreğim genişliyo çok beklemek istemiyo doktorum o yüzden