gidiyorum canim çünkü karnimda bi can taşıyorum ondan mesulum ki bu süreçte cok gittim tebdiri alıp takdiri Allaha bıraktıktan sonra hic bisey olmuyor pazartesi tetonoz asım var salı günü normal kontrolüm var 27simde detayli ultrasonum var gidiyorum gitmek zorundayim çünkü