Keskinoglu Kızlar ben hamileliği yeni öğrendim 5+1 kanda değerim 970 çıktı ama daha doktora gitmedim.yarin gideceğim ama bi türlü karar veremedim kocaeli ızmitte hangi hastane ve doktora gideceğime. Kocaelideki anneler bilgilerini paylasabilirmi
Yaseminatl Keskinoglu merhaba canım☺️ben cihan Hastanesi’nde Betül nalbanta gidiyordum çok memnundum güler yüzlü ilgili bı doktor ama şuan yok hastanede 15 gün raporlu diyorlar bende konak Hastanesi’nde Firdevs barani çok duydum ona gideceğim bidahakine
Keskinoglu Deletedmom137 Sağol canım.konak hastanesinden hastane olarak memnunmusunuz.temizlik ilgi sıra bekleme vs
Keskinoglu Yaseminatl Betül nalbant için aradım bende ama dediğin gibi 15 gün izinli dediler..bende konakta gülçin hanım.medicalde funda hanım arasında kalmıştım ama …konak hastanesi eskiden devletten beterdi çok sıra bekleniyordu.ondan cesaret edemedim.temizlik vs.nasildir ilgi nasıldır konakta.
Yaseminatl Keskinoglu benim arkadaşım.konakta firdevs barana gidiyor çok.memnun bende Betül hanım olmazsa eğer ona devam edeceğim
Aysiscim Medicalpark Yasemin yarar kıvrak’a gidiyorum. İnternetten yorumlarını okuyup başlamıştım. 27. Haftadayım. Tatlı dilli, panik yaptırmayan oldukça sakin bir doktor olduğunu düşündüğüm için ben çok seviyorum. Öneririm :)
Keskinoglu Kızlar ben konak hastanesine gittim cuma günü.masallah eskisini aratmıyor.145 tl para aliyor ama boşuna kendini hiç özel hissetmiyorsun.devletten beter olmuş.devlet ona 10 basar hemde ücretsiz.en azından olumsuzluklar karşısında para vermedim dersin beklersin….şansıma Ya tam gittik doktor ameliyata gitmiş.bi açıklama bile yapmadılar.sekreter yerinde yok.bekleme alanı küçük tıktım tıklım sosyal mesafe zaten mümkün değil girişte bekledik.tam 1 buçuk saat.sonra doktor geldi 2ser 2ser aldı içeri.birinden bilgi aliyor birini muayene ediyor.karnim açık diger muayene olan hastaya ilac yazmasini bekledim.sonra bana ilaç yazarken başka hasta yattı içeri.ayaktan konuşup çıktım doktorla gülçin hanım iyi bir doktor olabilir ama şartlar çok önemli.ben cihan hastanesinde hiç görmedim böyle şeyler.bence cihan hastanesi konaktan daha güzel bir hastane bekleme alanları geniş vs.ama orda da doktor yok şuan.virus durumları falan var denildi insan korkuyor…tahlil ücretleri uygun diye konaga gittim 250 tl tahlil parası istediler yaptırmadım.yarin sağlık ocağına sorucam bakalım yapacaklarmi…2 hafta sonra medicale funda hanıma randevu alicam kalp atışı için.orasi nasıl çıkar bilmiyorum..son olarak marmara körfezde leyla hanım var…başka önereceğiz doktor hastane var mı kizlar. Yada yaşadıklarıniz