Songulcavit Kızlar 39+4 oldum sabah kalkınca birden bire bi ıslaklık hissettim bi fincan kadar su ve biraz beyaz sümüksü bi akıntı vardı camasirimda su pijamama bile geçti biraz sizce bu doğum belirtisi mi? Suyum mu gelen acaba?