Sumru hastanenin temizliği gayet iyi anestezi teknikeriyim bende. Yenidoğan yoğun bakımında arkadaşım var. Gayet güzel bakıyolar o da aşırı her şeyin aşırı iyi ve temiz olduğunu söylüyor. Doktora gelicek olursak bence anadolu yakasının en iyilerinden. Bende tavsiye üzerine gittim. Bebeğim şu an 8+1🥳 iki kere gittim 5+2de keseyi gördük 10 gün sonra 6+5de kalp atışlarını duyduk🤲🏼 Her şeyi güzelce açıklayan yol gösteren bir doktor doğumdada birlikteyiz inşallah💜