Roje
Öncelikle sağlikla al kucagina insallah🤗
Benimde sezeryan olali 2.senem olcak önumuzdeki ay ve agustosta gene 2.sezeryanimi olcam.
Dik yürümek zor degil sadece panik olmayin kendinizi kasmayin sakin olun ben hep öyle yaptim sürekli yürüdum 1 gecr hastane kalmistik o gece hep yürüdum 15 dakikada bi kalktim yürümek için merdivenleri çikip indim tabi kendini zorlama ama birazda psikolojik ben hep yatmak istemiyorum dedim .
.spinal oldum baş ağrim olmadi ameliyatta başimı oynatmadim normal yan çevirdim sakin durdum bi ara midem bulanir gibi oldu soyledim ilac verdiler hemen kesildi.
Bel ağrim olmadı benim çok sükür .
Sadece sakin ol panik olma iyilesicem hep 1haftada kalktim ayağa 2.de nasil olur bilmem ama ilk çok iyi gecti benim